Actualitat

València enceta la campanya de Nadal amb la «Shopening Night 2018»

Als carrers hi haurà música de DJ's, actuacions i altres accions participatives

Imatge de la presentació ABC

ABC

València acollirà, el dijous 13 de desembre, «l'estrena més esperada en el centre de la ciutat». Així ho anuncia el cartell de la 14a edició de la «Shopening Night» . Esta iniciativa, organitzada per a promocionar i fomentar les compres als comerços locals, enguany, per la data de celebració, enceta la campanya comercial de Nadal. La festa, que compta amb el suport de l'Ajuntament, començarà a les 20 hores i romandrà fins a la mitjanit. En eixe període de temps, uns 200 comerços del centre obriran les seues portes per acostar-se la ciutadania. Als carrers hi haurà música de DJ's, actuacions i altres accions participatives.

El regidor delegat de Comerç, Carlos Galiana , ha presentat hui «esta cita entre els comerciants i la resta de la població, que durant eixa nit pot conéixer millor els establiments de la ciutat, viure experiències noves i gaudir-les amb un ambient lúdic». Segons les seues paraules, «en esta ocasió, a més, es tracta d’una oportunitat per a realitzar les compres de Nadal i per aprofitar la diversitat dels comerços de València».

Carlos Galiana, que ha explicat que amb esta festa s’inaugura la campanya comercial de les pròximes festes nadalenques, ha invitat la ciutadania, «a realitzar les seues compres a València, i als comerços de proximitat que formen part del teixit social de la ciutat i són un autèntic motor econòmic». En la presentació de l’inici d’esta campanya ha estat acompanyat per Francisco Mora, president de la principal entitat organitzadora, Grecotex ( Gremi de Comerços Tèxtils de València).

En nom del major patrocinador, ha intervingut el director de Relacions Institucionals de Caixa Popular, Francisco Alós, qui ha recordat «l’objectiu de l’iniciativa, que és animar les compres dels clients i clientes, i donar suport als comerços que són l’aparador de la ciutat». Per últim, el responsable de comunicació de la Shopening Night, Josep Lozano, ha parlat de les actuacions musicals, accions de bloguers, instagramers i fotògrafs que dinamitzaran els carrers i a les 80.000 o 100.000 persones que espera l’organització. Totes estes accions es poden consultar a la web http://shopeningnight.es/ .

Comentarios
0
Comparte esta noticia por correo electrónico

*Campos obligatorios

Algunos campos contienen errores

Tu mensaje se ha enviado con éxito

Reporta un error en esta noticia

*Campos obligatorios

Algunos campos contienen errores

Tu mensaje se ha enviado con éxito

Muchas gracias por tu participación