Cultura
Sagunt a Escena continua amb l’actuació de la companyia D’Click al Off Romà
El concert gratuït serà el dimarts 25 de juliol al Centre Cívic del Port de Sagunt, a les 20.30 hores
La companyia D’Click que mescla el teatre físic amb la dansa i el circ presentarà l’ espectacle ‘L’avant-première ’, interpretat per Ana Castrillo i Hugo Gauthier, la direcció és de Amparo Nogués i la coreografia de Ingrid Magrinyà.
L’espectacle que ara veurem a l’Off Romà de Sagunt a Escena va rebre el 2015 el Premi al Millor Espectacle de circ aragonès en el Festival de Circ Ciutat de Saragossa, i eixe mateix any va obtindre també el Premi del Públic al Millor Espectacle de Circ i altres Disciplines a la Fira Internacional de Teatre i Dansa d’Osca.
En paraules de la companyia, 'L’Avant-Première' és un univers d’ensomni, poètic i entranyable a través d’una escriptura de teatre físic amb codis de dansa i de circ. Un cant al risc, al plaer, al ritme i a la música. Fet amb humor, aparent senzillesa i molta elegància, és la història d’una trobada que qualsevol voldria viure. L’espectacle comença, la sessió està a punt de començar, l’acomodador s’esforça amb el seu treball fins que de colp apareix una espectadora molt especial, i el món es deté.
La companyia D’Click , des de la seua creació l’any 2010, ha apostat per un circ en el qual diverses arts escèniques entremesclen i alimenten els seus espectacles per arribar a un públic àvid d’emocions. La companyia ha recorregut festivals de tot Espanya i de la resta del món. I l’any 2016 va obtindre el Premi Revelació de les Arts Escèniques d’Aragó.
Noticias relacionadas