València

La Ciutat de les Arts i les Ciències i l'Agència Espacial Europea inicien la V edició de «Passaport a l'espai»

Fins al 21 de maig de 2019, podran omplir el seu passaport per a aconseguir almenys quatre encunys en el cas de menors d'11 anys i cinc encunys per a xiquets d'11 anys o majors

Imatge promocional de la pel·lícula projectada a l'Hemisferic ABC

ABC

La Ciutat de les Arts i les Ciències en col·laboració amb l'Agència Espacial Europea (ESA) presenten per quint any consecutiu la iniciativa ' Passaport a l'Espai ' coincidint amb la celebració de la Setmana Mundial de l'Espai. Els visitants ja poden sol·licitar en les taquilles del Museu de les Ciències o del Hemisfèric el seu 'Passaport a l'Espai' de l'oferta de continguts relacionats amb l'astronomia.

Cada vegada que el visitant participe en alguna de les activitats assenyalades, es li cuñará en la casella corresponent. Fins al 21 de maig de 2019, podran omplir el seu passaport per a aconseguir almenys quatre encunys en el cas de menors d'11 anys i cinc encunys per a xiquets d'11 anys o majors.

Després d'entregar el seu passaport amb les proves corresponents validades, podran participar en un sorteig d'un dels viatges per a conéixer les instal·lacions de l'Agència Espacial Europea i de la NASA a Madrid, visites guiades al Consorci Valencià de l'Espai i a l'Observatori Astronòmic d'Aras de los Olmos. El 6 de juny de 2019 a les 19.30 hores es realitzarà el sorteig entre els participants que hagen completat el Passaport.

Les activitats que valen per encunys són les projeccions 'Els secrets de la gravetat' la nova pel·lícula de l'Hemisfèric i 'Viatge a l'espai. Pròxima parada: Mart'. En el Museu de les Cièncias hi ha moltes opcions: fer-se una foto en el photocall ubicat en el carrer Menor i cuñar en taquilles, pujar al Simulador espacial, recórrer les exposicions 'Mart. La conquista d'un somni' i 'Gravetat Zero' en visites guiades, assistir a les conferències del cicle dedicat a l'astronomia i participar en els tallers d'astronomia DIY realitzats en col·laboració amb l'ESA.

També en el Jardí d'Astronomia de l'Umbracle els participants poden compartir una foto amb el mòdul que més els agrade per publicar en les xarxes socials amb l'hashtag #PasaportealEspacio i etiquetar en Twitter: @CACiencies; Facebook: @CIUDADDELASARTESYLASCIENCIAS i Instagram: @ciudadartesciencias

Comentarios
0
Comparte esta noticia por correo electrónico

*Campos obligatorios

Algunos campos contienen errores

Tu mensaje se ha enviado con éxito

Reporta un error en esta noticia

*Campos obligatorios

Algunos campos contienen errores

Tu mensaje se ha enviado con éxito

Muchas gracias por tu participación